כושר קרבי לבנות – מאת תמר רז

לפעמים נדמה לנו שאנחנו צועדות בעולם שנבנה בשביל בנים, שההזדמנויות בשבילנו הן מועטת. אבל אם נרים את הראש נראה שההיסטוריה ,אפילו המקומית,  מראה לנו אחרת, מציאות שונה – נשים חזקות אשר פרצו דרך כמו אליס מילר שפתחה דלת לנשים לקבלה לקורס טיס ויעל ארד שהייתה הספורטאית הראשונה שזכתה במדליה אולימפית וכמו-הן  ישנן  רבות אחרות.

אז מה גרם להן לפרוץ גבולות? אני מאמינה שדבר ראשון זה האפשרות לחלום. היכולת לעצום עיניים ולראות את עצמך מגיעה לטופ. הדבר השני הוא כוח רצון, היכולת להשיר מבט למטרה. הדבר השלישי היא עבודה קשה ונכונה. למרות שהדלתות נפתחות הדרך עדיין אינה סלולה ופשוטה. כל ניצחון חברתי מתחיל בניצחון אישי, לכן בחירת ההכנה הנכונה ביותר לקראת השירות הצבאי היא משמעותית והינה הצעד המשמעותי הראשון לפני שהופכים להיות מבוגרים.

אחד היתרונות של אקספרט הינו היכרות עם הצבא- חברת אקספרט מדריכה, מייעצת ועובדת באופן קבוע עם צה"ל. מדריכי ומדריכות אקספרט שירתו בתפקידי פיקוד והדרכה בצה"ל ועדיין משרתים בתפקידים אלה במילואים. לצד האימונים, ההכנה המנטאלית של אקספרט מאפשרת לך להתייעץ ולהבין מה יצפו ממך בעת הגיוס ולקבל את כל המידע החשוב, וכך תוכלי להיערך בהתאם ולהגיע מוכנה.

יתרון הנוסף של צוות ההדרכה של אקספרט הוא ניסיון והכרה עם גוף האישה. באופן פיזיולוגי בנים ובנות בנויים בצורה שונה ולכן כל התוכנית השנתית שונה- לדוגמא נערות לא ייסחבו משקלים כבדים. לאור אלה, צורת האימון באקספרט מוקפדת ומסודרת כאשר המטרה הינה חיזוק מסות השריר בגוף מבלי לפגוע במבנה הנשי (לא להרחיב ולא להזיק). העבודה הקשה בהווה, משתלמת גם בעתיד- אימונים סדירים מסייעים לחיזוק מסת עצם ותורמים לדחיית  אוסטופורוזיס.

השאיפה להגיע לטופ איננה חייבת להתבטא דווקא בצבא. התוכנית של אקספרט מתאימה לא רק לבנות ששואפות להיות לוחמות או טייסות בצה"ל אלא גם לבחורות שמחפשות מסגרת מסודרת עם מדריכים ומדריכות מקצועיים וקשובים. מסגרת הבנויה בצורה המתאימה לך – מחזקת, מחשלת ומעצימה!

מחפשת הכנה לצבא לבנות? אקספרט תספק לך את הדחיפה הקטנה שאת צריכה כדי להפחית באחוזי השומן בצורה הנכונה על ידי תוכנית המשלבת אימון ותזונה. התוכנית נמשכת לאורך תקופה ארוכה  שהמטרה בסופה להגיע ליעדים חדשים ולהתקדם אליהם בצעדי ענק ובביטחון.

תוכנית האימונים בנויה משני מפגשים בשבוע ואימון מיוחד המתקיים פעם בחודש. ישנה אפשרות להתאמן עם קבוצות הבנים "הרגילות" המעורבות, ויש גם קבוצות נפרדות ייעודיות לבנות בלבד. בקבוצות בנות התכנים שונים ורלוונטים רק לבנות- כושר, אירובי, תזונה, הגנה עצמית לנשים כאשר משולבות הרצאות בנושאי צבא וגם בנושאים שונים.

 המטרה שלנו היא שלא רק את תאמיני בחלומות שלך אלא גם יאמינו בך- באקספרט תמצאי מסגרת חברתית מגובשת של בנות המחזקות אחת את השנייה. המדריכים והמדריכות  המלווים לאורך הדרך, ויתאימו  את תוכנית האימון שלך באופן דינמי ובהדרגה עד שתגיעי ליעדים שהצבת. באקספרט תוכלי לחלום, להתאמן, להאמין להגשים ולהפוך להיות הכי טובה שאת רק יכולה להיות.

פוסטים נוספים

למדריך המלא לגיבוש דובדבן

רוצה לעבור גיבוש/יום סיירות? יש לך שאלה לשאול אותנו?

×

היי!

בחר באחד מהנציגים שלנו כדי להתחיל התכתבות ב-WhatsApp או שלח לנו הודעה במייל ל- Xpert.kosherkravi@gmail.com

× איך אנו יכולים לעזור לך?
דילוג לתוכן